شرکت فناور شبیه ساز نصیر
منو فارسی منو

بازدید متخصصان اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای (ایرو) از مرکز آموزش نصیر در سازمان راهداری

بازدید متخصصان اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای (ایرو) از مرکز آموزش نصیر در سازمان راهداری
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
اشتراک گذاری:

در راستای یادداشت تفاهم سه‌جانبه بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای (IRU)، و اتاق بازرگانی ایران، متخصصان IRU با هدف آشنایی با امکانات و تجهیزات، از مرکز شبیه‌سازی رانندگی حرفه‌ای نصیر که از تولیدات دانش‌بنیان سازمان راهداری است، بازدید کردند.

این بازدید که همزمان با دومین هفته دوره تربیت مربیان و آزمونگران (TTT) برگزار شد، با هدف بررسی شبیه‌سازهای رانندگی و بررسی امکان استفاده از آن‌ها در آموزش رانندگان حرفه‌ای انجام شد. مرکز شبیه‌سازی، که به طور کامل توسط جوانان ایرانی در شرایط تحریم توسعه یافته است، مورد تحسین عمیق بلاگویا جوانفسکی، متخصص ارشد IRU، قرار گرفت.

حمزه ذاکری، رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری، به رویکرد سازمان در توسعه فناوری‌های جدید اشاره کرد و بر امکان همکاری با IRU در آموزش رانندگان در سطوح مختلف تأکید کرد. جوانفسکی نیز پیشرفت‌های مهندسان جوان ایرانی در ساخت شبیه‌سازهای رانندگی را ستود.

این بازدید با توافق طرفین بر ادامه همکاری‌ها به منظور ارتقای سطح آموزش و مهارت رانندگان حرفه‌ای به پایان رسید، که می‌تواند زمینه‌ساز تحولات مثبتی در حوزه ایمنی و آموزش حمل‌ونقل جاده‌ای باشد.