شرکت فناور شبیه ساز نصیر
منو فارسی منو

شبیه ساز پیشرفته بیل مکانیکی: محصولی افتخارآمیز از شرکت نصیر

شبیه ساز پیشرفته بیل مکانیکی: محصولی افتخارآمیز از شرکت نصیر
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳
اشتراک گذاری:

شبیه ساز بیل مکانیکی یک ابزار آموزشی پیشرفته است که برای اولین بار در کشور توسط شرکت فناوری شبیه ساز نصیر طراحی و به طور کامل توسعه یافته است. این شبیه ساز پیشرفته، تجربه کار با بیل مکانیکی واقعی را تکرار می‌کند تا محیطی بسیار واقع گرایانه و غوطه ور را برای اپراتور فراهم کند. این امر باعث می‌شود مهارت‌ اپراتورها بدون خطرات مربوط به آموزش در محل تقویت شود.

شبیه ساز بیل مکانیکی ترکیبی از یک نرم افزار حرفه‌ای مهندسی شده و نوآورانه و یک سخت افزار است. پخش سناریوهای شبیه‌سازی شده، به همراه قرارگیری اپراتور در کابین بیل، استفاده از کنترلگرها و سیستم‌های بازخورد لحظه‌ای حس غرق شدن در محیط و القای تجربه رانندگی در محیط واقعی را شبیه‌سازی می‌کند. دستگاه‌های شبیه‌ساز دارای نمایشگرهای تصویری باکیفیت و با وضوح بالا هستند. همچنین دارای سیستم‌های حرکتی دقیقی هستند که به اپراتورها کمک می‌کند تا مدام از کارهای آسان گرفته تا کارهای پیچیده و خاص در سایت‌های معدنی مدلسازی شده‌ی ایران و به صورت بومی، تمرین کنند.

یکی از مزایای اصلی این شبیه سازها، فراهم کردن محیطی امن و کنترل شده حین آموزش است. که محیطی مناسب‌ را برای اپراتورهای تازه‌کار ‌مهیا کرده تا مهارت‌های اولیه را به وسیله این شبیه‌ سازها بیاموزند و اعتماد به نفس خود را بدون ترس از رخ دادن حوادث احتمالی و یا آسیب به تجهیزات، بالاتر ببرند. حتی اپراتورهای باتجربه تر نیز می‌توانند تکنیک‌های خود را بهبود بخشیده و با شرایط چالش برانگیز مواجه شوند. افزایش ایمنی و ارتقای مهارت‌های اپراتور نه تنها احتمال بروز حوادث ناگوار در سایت‌های معدنی را کاهش می‌دهد، بلکه کارایی عملیاتی را نیز افزایش می‌دهد.

این دستگاه‌ها به جهت پاسخگویی به نیازهای خاص صنایع ساختمانی و معدنی طراحی و ساخته شده اند. که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آموزشی اعم از آموزش‌های پایه برای مبتدیان تا آموزش‌های پیشرفته و حرفه‌ای، را در همه مراحل پشتیبانی می‌کند. این محصول به طور کامل توسط شرکت فناور شبیه ساز نصیر طراحی و تولید شده است و تخصص ما در زمینه فناوری و تعهد ما به ارائه راهکارهای آموزشی برتر و ارتقای سطح ایمنی را نشان می‌دهد.

این دستگاه شبیه ساز بیل مکانیکی به عنوان نمادی از قدرت فنی و مهندسی ایران و یکی از افتخارات این شرکت می‌باشد.

 

برای مطالعه جزییات بیشتر درباره شبیه ساز بیل مکانیکی به لینک زیر مراجعه کنید:

شبیه ساز بیل مکانیکی